tisdag 20 november 2007

det är bara saker man ser

4 kommentarer:

Unknown sa...

Är det Knet eller en helt vanlig afton i det Susannska hemmet? Önskar jag hade deras budget. Då jävlar!
Jag har inte varit på hovet. Stod ni på läktarplats?

Anonym sa...

Nja inte riktigt en vanlig afton hemma i vardagsrummet. Och jag sa nog fel, det var inte på hovet, det var på annexet. Och där finns ju bara ståplatser så vi gick upp en våning. Jag ser ju inte så himla bra annars bland alla långa människor...Tycker annexet är en utomordentligt bra lokal för konserter. =)

Unknown sa...

Vi såg Arcade Fire på Annexet och det var första gången jag besökte lokalen. Den var bra...lokalen alltså. Konserten också, visserligen. Kanske hamnar där igen för QOTSA i februari. Men är egentligen mer lockad av Einstuerzende i mars(?).

Trixali sa...

åh, visste inte att de spelade... det kanska man skulle boka in sig på. EN alltså.